[HCM][Client] Mắt Việt Group: Marketing Manager

Mắt Việt với trên 20 năm kinh nghiệm trong ngành mắt kính là nhà nhập khẩu và phân phối các thương hiệu mắt kính chính hãng , tròng kính chất lượng cao, Contact lens, và máy móc thiết bị phục vụ ngành kính hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Hiện nay với sự liên kết với Tập đoàn hàng đầu về tròng kính của Pháp, công ty chúng tôi đang mở rộng tuyển dụng vị trí.

Nhân viên của công ty luôn được hưởng chế độ đãi ngộ canh tranh như: lương, phụ cấp, thưởng, bảo hiểm, công tác phí, đồng phục,… Ngoài ra, chúng tôi còn quan tâm chăm sóc đời sống nhân viên với các hoạt động du lịch, team building, thể thao, tiệc cuối năm,…

VỊ TRÍ TUYỂN DỤNG: MARKETING MANAGER

Job Responsibilities

  • Develops and executes programs and experiences to drive customer acquisition, sales, conversion & repurchase frequency.
  • Develop and implement new store marketing plans.
  • Collaborates with management, suppliers & stores to develop a seasonal in-store marketing calendar and harmonizes approach with social and online messaging.
  • Work with agencies and/or design to develop and deliver effective communication materials to support in-store marketing calendar (e.g., windows, in-store communications, and staff training material).
  • Works with merchandising team, stores and retail designers to understand other communications needs (e.g., pricing signage, wayfinding, evergreen communications); work with agencies and/or designers to create and deliver materials in alignment with visual/brand standards impacting the customer experience that maximize overall sales and conversion.
  • Recommends content platforms in support of Destination IMC plans (digital, social, POS, promotions, influencer marketing, PR, sales events) and serves as the liaison with Social Marketing Team to drive digital/social marketing content and store-integration
  • Identifies necessary agency support and manages development and execution
  • Collaborates with vendors and internal production and visual team for in-store communications/POS/graphics and supporting presentations.
  • Coordinate with relevant internal and external groups to build deep understanding of consumer shopping behaviour
  • Manages respective retail marketing partner relationships.
  • Coordinates across all internal departments in support of business goals
  • Build and manage retail marketing operating budget through expense controls and monthly reporting, ensuring a mix of investments to deliver on brand destination and business goals
  • Serve as a team member on the ideation of potential new store opportunities in the future.

LIÊN HỆ

  • Phòng Nhân Sự

  • Email: [email protected]
  • Địa chỉ liên hệ: 153 Nguyễn Cơ Thạch - Khu Đô Thị Sala, Phường An Lợi Đông, Quận 2, TPHCM